حضور رئیس‌کل دادگستری استان قزوین در منزل 3 خانواده زندانی

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر رییس کل دادگستری استان قزوین به همراه مدیرکل زندانها با حضور در منزل 3 نفر از خانواده زندانیان زندان های استان، با آنها دیدار و به بررسی مشکلات آنها پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، علی شعبانی در حاشیه این دیدار گفت: دستگاه قضایی از زمانی که فرد به زندان گرفتار می شود، همه تلاش های خود را برای آزادی او نیز آغاز می کنند؛ اما در این بین از خانواده زندانیان نیز غافل نخواهیم شد.

وی افزود: خانواده زندانیان ناخواسته و بی تقصیر درگیر مسائل و حواشی فرد زندانی می شوند و از این حیث مشکلات و آسیب های مختلفی آنها را تهدید می کند و گاهاً آنها نیز به زندان گرفتار می شوند؛ به همین خاطر حمایت از خانواده مددجویان بسیار حائز اهمیت است.

رییس کل دادگستری استان در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان، اداره کل زندانها و انجمن حمایت از زندانیان برنامه ها و طرح های مختلفی در راستای حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در دست اجرا دارند و باید همه ظرفیت ها برای توانمند سازی این قشر آسیب پذیر بکار گرفته شود و سایر دستگاه و نهادها نیز باید در این امر خیرخواهانه مشارکت کنند.

گفتنی است در این دیدار که با حضور مدیرکل زندان های استان و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان صورت پذیرفت؛ علاوه بر اهداء سبد کالا، بن معیشتی و کالای اساسی، درخواست های خانواده زندانیان مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان قضایی در خصوص وضعیت زندانیان قول پیگیری دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha