افتتاح ساختمان جدید ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری

با حضور رئیس کل دادگستری ، مدیر کل زندان های استان و اعضای هیئت امنای ستاددیه و درجهت رفاه حال ارباب رجوع ساختمان جدید ستاد دیه در میدان شهدای شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل زندان‌های استان در این آیین با تبریک دهه فجر گفت : در سال جاری ۱۳۱ زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۳۶۰ میلیارد ریالی به همت ستاد دیه از به آغوش خانواده بازگشته اند.

حیدری افزود: بیش از ۴۲ میلیارد ریال کمک های بلاعوض ستاد دیه و بیش از ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در کنار گذشت های خیرخواهانه شکات زمینه آزاد سازی زندانیان را فراهم آورده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ساختمان جدید ستاد دیه استان در سه طبقه و با زیربنای ۲۰۰ متر مربع جهت دسترسی راحت‌تر ارباب‌رجوع افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

مجید صیادی ستاد دیه را یکی از برکات انقلاب دانست و گفت: هم‌اکنون بیش از ۸۳نفر زندانی با بدهی ۲۲۰ میلیارد ریالی در زندان‌های استان چشم انتظار کمک خیرین نیک اندیش هستند.

وی جشن های گلریزان ورزشکاران ، کلاس مهربانی با کمک آموزش و پرورش و ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان را برنامه های آینده ستاد دیه معرفی کرد و از مردم نوع‌دوست بام ایران خواست تا با حضور در جشن های گلریزان زمینه آزادی زندانیان را فراهم سازند.

صیادی تاکید کرد : ستاد دیه استان در نشانی جدید شهرکرد-میدان شهدا- خیابان آیت الله غفاری کوچه دو آماده خدمت رسانی به مردم است.

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha