رئیس سازمان زندان‌ها با خانواده شهید پورجعفری دیدار کرد/ بازدیدی از خانواده یار و دلباخته سردار سلیمانی

دکتر غلامعلی محمدی در جمع خانواده شهید پورجعفری و یار همراه شهید حاج‌قاسم سلیمانی حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی در آخرین روز از هفته قوه قضائیه با حضور در جمع خانواده سردار شهید پورجعفری، به گفتگو با این خانواده معزز شهدا نشست.

وی در این دیدار صمیمی گفت: من در آخرین روز از هفته قوه قضائیه خدمت شما خانواده شهید بزرگوار پورجعفری، یار همیشه همراه سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی رسیدم که عرض ارادتی به شما و شهید عزیز کرده باشیم.

رئیس سازمان زندان‌ها افزود: ما شهید بزرگی همچون سردار سلیمانی را نه فقط متعلق به ایران و شیعه بلکه الگویی برای همه جهان می‌دانیم. ضمن اینکه در تاریخ، مردان بزرگی بودند که نامشان تا ابد جاویدان است و این مردان بزرگ، همیشه یاران صدیق و همراهی داشتند. در همین راستا شهید پورجعفری، شهدید عزیز ما نیز یار دلباخته سردار سلیمانی بود.

محمدی خطاب به خانواده شهید گفت: خلوص نیت خانواده شهدا، دلیل استجابت دعای آنان است. شما هم ما را دعا کنید تا در مسئولیتی که برعهده داریم، عاقبت به خیر شویم.

همچنین در این دیدار همسر شهید پورجعفری با ذکر ویژگی‌های شهید بیان کرد: ایشان همیشه مرگ با عزت را طلب می‌کرد. برای حاج قاسم احترام ویژه‌ای قائل بود. بیشتر در ماموریت بود تا در خانه و در خدمت به مردم و دفاع از حریم وطن نیز شب و روز نمی‌شناخت.

در ادامه نیز خاطراتی از شهید پورجعفری به نقل از خانواده وی مورد اشاره قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha