آزادی ۲۲ زندانی بدهکار مالی زندان‌های البرز در دهه مبارک فجر

به همت ستاد دیه استان البرز ۲۲ زندانی بدهکار مالی در ایام الله دهه مبارک فجر از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، علی چهار محالی مدیر کل زندان‌های استان البرز با اعلام این خبر افزود: زندانیان بدهکار مالی و جرایم غیر عمد را در اصطلاح زندانیان غیر بزهکار می‌نامند، چرا که این دسته از زندانیان به دلیل بدهی مالی و شکایت طلب‌کاران راهی زندان شده‌اند و در عمل مرتکب جرمی نشده‌اند، پس ستاد دیه به عنوان تنها مرجع رسمی آزادی زندانیان بدهکار مالی در کشور با جذب خیرین و تامین منابع مالی به آزادی این زندانیان کمک می‌کند.

چهارمحالی با اشاره به عملکرد ستاد دیه استان البرز اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا نیمه بهمن ماه ۳۴۶ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های استان البرز آزاد شده اند. مبلغ بدهی این زندانیان قریب به ۲ هزار و پانصد میلیون ریال بوده که با استفاده از منابع ستاد دیه، کمک خیرین، اعطا وام کم بهره و اعسار، این بدهکاران از زندان آزاد شدند.

شایان ذکر است خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با هر مبلغی جهت مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار مالی، به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۴۴۰۳ و یا شماره حساب ۰۲۱۶۰۸۰۴۶۷۰۰۸ نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان البرز واریز کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha