سمنان استان شاخص در ایجاد اشتغال برای زندانیان/ افزایش 11 برابری پرداخت دستمز به زندانیان

مدیر کل زندانهای استان سمنان با بیان اینکه در برسی های اخیر تیم ارزیابی سازمان فعالیت های استان سمنان به عنوان فعالیت شاخص معرفی شده است، گفت: ایجاد فضای آموزشی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان باعث می شود مددجو در یک فضای سالم کار کرده و این اقدام باعث تغییر رویه وی در اشتباهات گذشته شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات اداره کل زندانهای استان سمنان، گفت: از اقدامات مهم اداره کل جذب کارآفرینان برتر و مشارکت با این شرکت ها برای ایجاد اشتغال در زندانهای استان سمنان بوده است.

مدیرکل زندانهای استان سمنان با بیان اینکه مشارکت های خوبی از سوی اداره کل زندانهای استان سمنان با شرکت ها و کار آفرینان صورت گرفته است، تصریح کرد: شرکت های بزرگی همچون پارمیدا، مکس الکترونیک و شرکت کفش بهمن با حضور و همکاری بسیار خوب توانسته اند اشتغال را در زندانها ی استان سمنان ایجا نمایند.

کهربایی با اشاره به اینکه شرکت کفش بهمن با ایجاد شرایط مطلوب آموزشی باعث توسعه اشتغال در زندانها شده است، تشریح کرد: ایجاد فضای آموزشی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان باعث می شود مددجو در یک فضای سالم کار کرده و این اقدام باعث تغییر رویه وی در اشتباهات گذشته شود.

وی با بیان اینکه در برسی های اخیر تیم ارزیابی سازمان فعالیت های استان سمنان به عنوان فعالیت شاخص معرفی شده است، عنوان کرد: ما در تلاش هستیم تا بتوانیم این اقدامات را در زندانهای استان گسترش دهیم و آماده همکاری با تمامی کار آفرینان هستیم.

مدیر کل زندانهای استان سمنان با اشاره به پرداخت دستمز به مددجویان، بیان کرد: در سال 1400 بیش از 22 میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شده است که نسبت به سال قبل خود افزایش 11برابری داشته است.

کهربایی با بیان اینکه در بحث پرداخت دستمزد مددجویان کارگاهی نیز افزایش 9 برابری داشته ایم، خاطر نشان کرد: دستمزد مددجویان کارگاهی در سال 1400 نسبت به سال 1399 افزایش 900 درصدی داشته که این اقدام توسط تیم ارزیابی برسی اداره کل سمنان به عنوان استان شاخص مطرح گردید.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha