نماینده شیراز از مجموعه فرهنگسرای انجمن حمایت زندانیان شیراز بازدید کرد

دکتر جعفر قادری نماینده مردم شریف شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از مجموعه فرهنگسرای انجمن حمایت زندانیان شیراز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با کارکنان انجمن حمایت در خصوص اهمیت کار انجمن در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ضرورت رسیدگی به مشکلات خانواده های زندانیان مطالبی بیان کرد و اظهار داشت: امور مربوط به انجمن حمایت که در مجمع نمایندگان و مجلس نیاز به پیگیری دارد را مجددانه دنبال می کند.
در این بازدید مقرر شد با هماهنگی معاون وزیر بهداشت و درمان و با همت یکی از خیرین، بزرگترین مرکز رادیولوژی و تصویربرداری کشور با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در شیراز راه اندازی شود و 10 درصد از درآمد حاصل از آن را به خانواده زندانیان زیر پوشش انجمن حمایت زندانیان شیراز اختصاص دهند.
همچنین در زمینه همکاری و همیاری با انجمن حمایت زندانیان شیراز در جهت کمک به خانواده‌های زندانیان نیازمند قول همکاری و مساعدت داده شد.
محمود قربانی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز نیز گزارشی از وضعیت انجمن و نحوه ارائه خدمات به خانواده های زندانیان زیر پوشش ارائه کرد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha