قدردانی رئیس سازمان زندان‌ها از ابراز همدردی کارکنان و مقامات دستگاه‌ها

دکتر غلامعلی محمدی در پیام خود تأکید کرد؛ حضور گرم و ابراز همدردی‌ها بی‌شک موجبات کاهش تألم و تسلی خاطر این حقیر و خانواده معزی را فراهم نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در متنی از پیام‌های محبت‌آمیز و اعلام همدردی کارکنان سازمان متبوع و همچنین مقامات سایر دستگاه‌ها درپی درگذشت والده خود قدردانی کرد.

وی ضمن اعلام تشکر از حاضرین در مراسم تشییع و مراسم یادبود آن مرحومه مغفوره نوشت:

مَن لَم یَشکُرِالمُنعِمَ مِنَ‌المَخلوقینَ، لَم یَشکُرِاللّه َ عَزَّ و جلَّ

مرگ مشیّت و تقدیر الهی‌ست که ما نیز در غم فقدان مادری مهربان، نیک‌سرشت و محب راستین اهل بیت(س) برآن گردن نهاده‌ایم و بر این ماتم اندوهناک، با توسل به عظمت پروردگار متعال، صبر پیشه کرده‌ایم.

در این مصیبت جانکاه و در هر لحظه، شما عزیزان را بواسطه حضور گرمتان و نیز ابراز همدردی‌ها درکنار خود دیدیم که این هم‎نشینی، بی‌شک موجبات کاهش تألم و تسلی خاطر این حقیر و خانواده معزی را فراهم نموده است.

برخود لازم می‌دانم به رسم ادب از همه بزرگواران بویژه معاونین، مشاورین، مدیران‌کل ستادی و استانی و سایر کارکنان عزیز سازمان که در این ایام با حضور در مراسم تشییع، تدفین و مجلس ختم و نیز با ارسال پیام، تاج گل، آگهی‌ تسلیت و نصب بنر در تحمل این مصیبت با خانواده معزی ابراز همدردی نموده‌اند، کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم. از درگاه خداوند سبحان، نیکوترین دعاها را برای شما عزیزان طلب داشته، و سلامتی و سربلندی خود و خانواده محترم‌تان را از درگاه ایزد حی منان مسئلت می‌نمایم. از خداوند مهربان درخواست می‌کنم که اموات شما را غریق رحمت واسعه خودش قرار دهد و به همکاران عزیزم سلامتی و طول عمر با عزت عطاء فرماید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha