لزوم توجه به تعالیم دینی و آموزه های قرآنی و همچنین مهارت آموزی و اشتغال در زندان

دکتراسماعیل خوشبخت با حضور در زندان مرودشت از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات زندان این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های فارس، فرماندار مرودشت پس از بازدید از زندان مرودشت با بیان اینکه زندان و زندانی شدن نباید موجب سرافکندگی فرد باشد گفت: عاری بودن از خضوع، خشوع و فروتنی است که سرافکندگی انسان را در پی دارد و ممکن است فردی در بیرون از زندان دارای قدرت و ثروت باشد اما بدلیل نداشتن مواهب انسانی و دینی، شرمنده و سرافکنده وجدان خود باشد.

 وی افزود: زندان نباید باعث ناامیدی شود بلکه زندانیان باید به زندان به چشم خلوت گاهی بنگرند که در آن انسان، فرصت بیشتری برای خلوت با خود و خدای خود و توجه بیشتر به خضوع و خشوع دارد و این فرصت در بیرون از محیط زندان کمتر وجود دارد.

خوشبخت بر توجه به تعالیم دینی و آموزه های قرآنی و همچنین مهارت آموزی و ایجاد اشتغال در زندان تاکید واز اقداماتی که در این زمینه در زندان مرودشت انجام شده قدردانی کرد.

 وی با اشاره به شیوع دوباره ویروس کرونا، بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، کنترل بیماری و تضمین سلامت کارکنان و زندانیان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تاکید کرد.

گفتنی است در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات عمده زندان مرودشت از جمله ساماندهی شبکه فاضلاب، تصمیم گیری شد و شرکت آبفا مکلف شد به سرعت نسبت به اجرای این طرح اقدام نماید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha