تقدیر نائب‌رئیس کمیته ملی المپیک از توسعه برنامه‌های نوین ورزشی در زندان‌ها

دکتر فرهادی‌زاد در نشستی تأکید کرد؛ تلاش‌ سازمان زندان‌ها در توسعه برنامه‌های ورزشی و نیل به شیوه‌های نوین ورزشی ستودنی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، هجدهمین نشست مسئولین و کارشناسان تربیت بدنی زندان‌های کشور با حضور نایب رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک باحضور در این دوره آموزشی و تقدیر از دفتر فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌ها گفت: تلاش‌ سازمان زندان‌ها در توسعه برنامه‌های ورزشی و نیل به شیوه‌های نوین ورزشی ستودنی است.

وی افزود: با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت زندانیان، این سازمان جزء اولین‌ها در برگزاری دوره‌های آموزشی ورزش است که برای کمیته ملی المپیک این مهم ارزشمند بوده و از این اقدام حتما حمایت خواهد شد.

تقدیر نائب‌رئیس کمیته ملی المپیک از توسعه برنامه‌های نوین ورزشی در زندان‌ها

برنامه‌های ورزشی بصورت هدفمند در زندان‌ها دردست اجراست

همچنین در این دوره آموزشی حمیدرضا عزیزیان مدیرکل دفتر فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌ها ضمن تشکر از حمایت‌های کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزش‌های همگانی از ورزش زندان‌ها گفت: فعالیت‌های ورزشی در زندان‌ها هدفمند و در راستای اسناد بالادستی به ویژه سند تحول قضایی درحال اجراست و در برنامه فرهنگی و تربیتی سال آتی نیز کلیه جشنواره‌ها، مسابقات، کلاس‌ها و برنامه‌های ورزشی بصورت هدفمند و با هدف اصلاح‌وتربیت و بازاجتماعی شدن زندانیان انجام خواهد شد.

مهدی‌زاده رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این نشست گفت: توسعه بازی‌های فکری در زندان‌ها به ایجاد شور و نشاط، کمک به تقویت حافظه و برون رفت از خمودگی زندانیان کمک می‌کند و هرچقدر به آموزش در این بازی‌ها توجه شود، تعداد بیشتری از زندانیان به آن جذب خواهند شد.

تقدیر نائب‌رئیس کمیته ملی المپیک از توسعه برنامه‌های نوین ورزشی در زندان‌ها

هیچ کوششی برای کمک به زندان‌ها دریغ نخواهیم کرد

همچنین کریمی نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی نیز گفت: فدراسیون ورزش‌های همگانی همچون گذشته آماده همکاری با سازمان زندان‌ها در جهت توسعه و تقویت برنامه‌های ورزشی می‌باشد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

گفتنی است در این دوره آموزشی که با همکاری کمیته ملی المپیک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی در حال اجرا است 65 نفر از مسئولین و کارشناسان تربیت بدنی زندان‌های کشور حضور دارند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha