برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در زندان ساری

محفل انس با قرآن به منظور ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در زندانها و تکمیل فرآیند اصلاح و تربیت و تغییر در زندانیان در زندان ساری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، به میمنت ومناسبت اعیاد و ایام ماه رجب و گرامیداشت دهه مبارک فجر و همچنین به منظور ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و نهادینه‌سازی هر چه بیشتر مفاهیم و باورهای دینی و مذهبی در زندانها، محفل انسی با قرآن کریم در مجتمع فرهنگی وآموزشی زندان ساری برگزار شد.

این مراسم پرفضلت قرآنی با مشارکت کارکنان، زندانیان و دعوت از قاریان و حافظین کشوری و واستانی با شکوه خاصی در زندان به اجرا درآمد.

"حسین شالیکار" مدیر اداره زندان ساری در حاشیه این مراسم مذهبی قرائت و حفظ آیات قرآن کریم و تدبر در معنی آن را موجب سعادتمندی و راز خوشبختی انسان خواند.

وی افزود: آموزش و برگزاری کلاسهای قرآنی هدفمند و کلاسیک که موجبات تغییر در افکار و اذهان زندانیان را به همراه داشته باشد، از مهمترین برنامه ها و تکمیل فرآیند اصلاح و تربیت در نظام زندانبانی اسلامی است .

مدیراداره زندان ساری بیان کرد: انس با آیات قرآنی و معانی زیبا ودلنشین آن درکنار بهره مندی از تعالیم هدایت بخش، آرامش و اطمینان قلبی خاصی را در انسان ایجاد می کند .

وی با بیان اینکه زندان و سپری نمودن ایام محکومیت هر چند تلخ و ناگوار است، اما یک فرصت طلایی برای خودسازی و اصلاح رفتار و کردار جهت بازگشت شرافتمندانه به جامعه است .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha