رونمایی از پوستر پویش «نوری در بند»

به‌مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با هدف اهدای کتاب جهت استفاده مددجویان ندامتگاههای استان البرز «پویش نوری در بند» از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز اجرا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، به‌مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با هدف طرح جمع آوری و اهدای کتاب جهت استفاده مددجویان ندامتگاههای استان البرز و با مشارکت اداره کل زندانهای استان البرز آیین «پویش نوری در بند» در ندامتگاه شهرستان فردیس با حضور علی چهارمحالی مدیرکل زندانهای استان البرز، علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز، معاونین دو اداره کل و تعدادی از مددجویان در ندامتگاه شهرستان فردیس برگزار شد.
در این مراسم ابتدا تعدادی از مددجویان دلنوشته و اشعاری را ارایه دادند و پس از آن نیز محمود یوسفی و حسن اسحاقی از شاعران عضو محفل ادبی استان البرز در وصف ائمه اطهار (ع) سروده‌هایشان را خواندند و همچنین مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت (ع) از برنامه های این آیین بود.
در پایان نیز از پوستر «پویش نوری در بند»رونمایی شد.
گفتنی است پویش نوری در بند از 18 ابهمن ماه تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان به شرکت در این پویش می توانند کتابهای خود را به کتابخانه های سراسر کشور اهدا کنند.

رونمایی از پوستر پویش «نوری در بند»

برای دیدن عکسهای بیشتر کلیک کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha