کارگاه آموزشی طرح  هور در اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی بوشهر برگزار شد

در راستای اجرای برنامه های ستاد کاهش اسیب رفتارهای پر خطر با همکاری معاونت پیشگیری دادگستری کارگاه آموزشی طرح هور با مربیگری استاد حمیدعبدلی در اردوگاه حرفه آموزی و کاردر مانی استان بوشهر فعالیت خود را آغاز نمودند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر ،بنابر این خبر مددجویان در اندرزگاه 1 درکارگاه آموزشی هور شرکت کردند عبدلی که مربی گری کارگاه را بر عهده داشت گفت:این طرح از سوی معاونت پیشگیری ازجرائم اداره کل دادگستری استان و در راستای جرم زدایی و امیدگرایی به اجراء در آمده است .

وی افزود : تغییر فرآیندی است که هر انسانی با توجه به قوه ی اختیاری که خداوند تبارک و تعالی برای او قرار داده است جهت پیشرفت در امور زندگی ،اندیشه و تفکر خود می تواند بدان عمل نماید.

عبدلی گفت:وقتی امام علی(ع) می فرماید امروزتان باید بهتر از دیروز باشد به معنی این است که هر روز باید تغییر کنیم تا به درجات عالی دست یابیم .

رحیمی رئیس اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی بوشهر نیز در این رابطه گفت:طرح هجرت  در همه زندانها در حال اجراست که بحول قوه الهی باز اجتماعی شدن مددجویان و ایجاد تغییرات  مثبت  در تعقل ،تفکر،گفتار و رفتارآنان بیانجامد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha