آزادی ۶۲ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت دهه فجر در زنجان

به مناسبت ایام ا.. دهه فجر ۶۲زندانی در زنجان از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان ، در مراسمی که به همین مناسبت در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی زنجان و در جمع بیش از 100 نفر از مسئولین قضائی استان انجام شد، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های زنجان ضمن خیر مقدم به مسئولین قضائی استان گفت: کلیه موفقیت های کسب شده در سطح استان در حوزه مختلف به ویژه قضائی و اشتغال مرهون همکاری ها و مساعدت های رئیس کل دادگستری ، دادستان و همه قضات است.

بنیادی افزود: برنامه های کاهش جمعیت کیفری زندان های استان صرفا در سایه تلاش مسئولین قضائی اتفاق می افتد که در این زمینه علیرغم تعاملات سازنده این عزیزان ،نیازمند کاهش آمار زندانیان استان هستیم تا بتوانیم در اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی قدم موثر برداریم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با تسلیت ایام سوگواری وفات حضرت زینب کبری(س) و تبریک ایام ا.. دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی پدیده ای بسیار مبارک و بی بدیلی است و هیچ انقلابی در تاریخ سراغ نداریم به عظمت انقلاب اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه زندان و قوه قضائیه اقدامات خوبی صورت گرفته و قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست گفت :باید قدردان این انقلاب و خون شهدا باشیم .

رییس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به اینکه هر سال دو مرتبه بازدید دسته جمعی و دیدار چهره به چهره از زندانها با زندانیان استان برگزار می‌شود که ایام الله دهه فجر یک روز از این ایام مبارک اختصاص به دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی و قضات استان با زندانیان و بازدید از زندان داشت،امیدواریم خروجی این دیدار ها و رسیدگی به مشکلات زندانیان مثبت باشد.

رئیس شورای قضائی استان با اشاره به عفو مقام معظم هبری با آزادی تعداد قابل توجهی اززندانیان اطهار کرد: دادگستری استان زنجان با فوریت بعد از دریافت دستورالعمل و تطبیق مصادیق با عنوان معیارهای عفو که نشان از رافت اسلامی و بینش حکیمانه رهبری است کارگروهی را برای بررسی پرونده زندانیان مشمول برگزار کرد و امیدواریم هر چه زودتر تعداد قابل توجهی از زندانیان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده ها برگردند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه امروز تعداد ۶۲ زندانی جرائم غیر عمد در این مراسم بصورت نمادین از زندان آزاد خواهند شد و این آزادی ها تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد یافت که جا دارد از زحمات و همراهی قضات و به ویژه مدیر کل اداره زندانها تشکر نمایم.

در پایان این مراسم رییس کل دادگستری استان، دادستان زنجان ، معاونین و اعضای شورای قضایی به همراه قضات استان در دیداری چهره به چهره با زندانیان ضمن استماع صحبتها و مشکلات زندانیان، دستورات لازم را صادر کردند.

انتهای خبر/

آزادی ۶۲زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت دهه فجر در زنجان

آزادی ۶۲زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت دهه فجر در زنجان

آزادی ۶۲زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت دهه فجر در زنجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha