معاون اداری و مالی اداره کل زندان‌های استان البرز معرفی شد

صبح امروز در مراسمی با حضور مدیر کل و مسئولان زندان‌های استان البرز احمد حاجیلو به عنوان معاون اداری و مالی اداره کل زندان‌های استان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، با حکم علی چهارمحالی مدیر کل زندان‌های استان البرز، احمد حاجیلو به عنوان معاون اداری و مالی این اداره کل منصوب شد. حاجیلو پیش از این در سمت رئیس اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات مشغول به خدمت بود.

در متن این حکم آمده است:

" جناب آقای احمد حاجیلو

نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی و موافقت سازمان به موجب این حکم با حفظ پست سازمانی، به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل زندان‌های استان البرز منصوب می‌گردید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال با بهره از حداکثر توان و ظرفیت مجموعه ضمن ایجاد توسعه، تحول و نوآوری، نسبت به تقویت نظم و انضباط اداری و مالی، جذب اعتبارات و مدیریت بهینه هزینه کرد و همچنین ارتقا و توانمندسازی منابع انسانی اهتمام لازم را معمول نمایید.

از خداوند سبحان موفقیت روز افزون شما را در این مسئولیت خطیر، ظل توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحت زعامت و رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

علی چهارمحالی

مدیر کل "

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha