با تلاش مددکار ندامتگاه تهران بزرگ شکات در مسجد رسول اکرم(ص) اعلام رضایت کردند

با تلاش مددکار اجتماعی ندامتگاه تهران بزرگ و حضور در میان نمازگزاران مسجد رسول اکرم(ص) محله مسگرآباد تهران سه نفر از شکات که از هیات امنای مسجد بودند رضایت خود را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، مدیر ندامتگاه تهران بزرگ گفت: با تلاش مددکار اجتماعی ندامتگاه تهران بزرگ طی هماهنگی‌های انجام گرفته با شاکیان پرونده یکی از زندانیان، ضمن حضور در میان نمازگزاران یکی از مساجد سطح شهر موفق به اخذ رضایت از شکات پرونده این زندانی شد.

مزدارانی با اعلام این خبر افزود: مددکار ندامتگاه در جمع سه نفر از شاکیان زندانی که از نمازگزاران و هیات امنای مسجد رسول اکرم(ص) محله مسگرآباد تهران بودند حضور یافت. در ابتدا شکات مذکور چندان تمایلی به اعلام رضایت نداشتند ولی با تلاش‌های انجام گرفته از طرف مددکار و هماهنگی با خانواده مددجو، شکات در محل زندگی زندانی حاضر گردیده و پس از مشاهده وضعیت زندگی خانواده وی اعلام رضایت نمودند.

مدیر ندامتگاه تهران بزرگ ادامه داد: دختر 11 ساله و مادر زندانی در خانه‌ای محقر و اجاره‌ای سکونت داشته، برای امرار معاش مبادرت به سرخ کردن پیاز و فروش در بازار محله می‌کردند و شکات با دیدن این صحنه بدون تعلل رضایت خویش را اعلام داشتند.

بنا به این خبر، هیات امنای مسجد فوق در یک اقدام انسان‌دوستانه اعلام نمودند که زمینه اشتغال را برای این مددجو بعد از آزادی از زندان فراهم خواهندکرد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha