لبخند فجر انقلاب همراه با میلاد مولود کعبه در زندان دهدشت

همزمان با ایام فجرسربلند و نشاندن لبخند پیروزی، ضمن برگزاری جشن انقلاب، میلاد مولود کعبه و روز پدر در زندان دهدشت گرامی داشته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد؛ سخنگو رئیس زندان دهدشت با اعلام این مطلب با بیان اینکه برگزاری اعیاد ملی و مذهبی با هدف ترویج فرهنگ اسلامی، شناخت سیره امامان معصوم و همچنین نشاط ‌بخشی به فضای زندان ها بسیار مؤثر است افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته با شرکت جمع کثیری از زندانیان در سالن اجتماعات و حضور امام جمعه شهر دهدشت "جشن لبخند فجر همراه با میلاد حضرت امیر المؤمنین (ع)" برگزار شد.

وی گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب ضمن آذین بندی و فضایی شاد و مفرح در زندان برنامه های متنوع فرهنگی و هنری همراه با اعطاء تأسیسات قضایی و ملاقات های حضوری برای زندانیان در نظر گرفته شده است.

در این آئین جشن حجت الاسلام وحدانی فر امام جمعه دهدشت با تبریک میلاد حضرت علی (ع)، روز پدر و دهه فجرانقلاب گفت: پاسداشت ایام الله و موالید ائمه معصومین علیهم السلام از وظایف ملی و دینی ماست که در دهه فجر انقلاب می بایست از دستاوردهای پیروزی گفت و در شادی پر برکت میلاد ائمه از سیره و راه روش آنان مطالی عنوان کنیم .

گفتنی است در این مراسم،ضمن اجرای برنامه‌های مختلفی از قبیل قرائت قرآن کریم، اجرای سرود و مولودی‌خوانی ،دکلمه ، سرودها و آواز های محلی و نمایش طنز لحظاتی شاد و مفرح از شرکت کنندگان با شربت وشیرینی پذیرایی بعمل آمد.

انتهای خبر/

لبخند فجر انقلاب همراه با شادی مولود کعبه در زندان دهدشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha