آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد درآستانه سالروز ولادت حضرت علی (ع)

به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) 10 زندانی جرائم غیر عمد در دهه فجر آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان شمالی، همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی (ع) در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام براتی‌زاده رئیس کل دادگستری، ایلالی دادستان مرکز استان، گرجی مدیرکل زندانهای خراسان شمالی 10 زندانی جرائم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

حجت الاسلام ‌براتی‌زاده در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در سخنانی اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای جهاد تبیین می‌باشد و همچنین ادامه داد کسانی که دستشان در دست ولایت فقیه باشد عاقبت به خیر خواهند شد، در این مراسم به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای زندانیان واجد شرایط در استان ده روز مرخصی اهداء گردید.

گرجی مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی طی گزارشی عنوان داشت: به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) در دهه فجر موجبات آزادی 10 زندانی جرائم غیر عمد فراهم گردیده است وی کل مبلغ بدهی این محکومین را سه میلیارد و هشتصد و شش میلیون تومان اعلام کرد که مبلغ سه میلیارد و سیصد و هشتاد و سه میلیون تومان گذشت شکات، دویست و هشتاد و سه میلیون تومان کمک ستاد دیه و یکصد و چهل میلیون تومان پذیرش اعسار و آورده محکومین می‌باشد.

وی افزود: از ابتدای سال تا هم‌اکنون برای کمک به آزادی 160 نفر از زندانیان مبلغ سه میلیارد و چهارصد و هشتاد و سه میلیون تومان توسط ستاد دیه صورت گرفته است.

انتهای خبر/

اخبار " سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی " را در کانال پیام‌رسان " بله " به آدرس http://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha