طرح پژوهشی «نیازهای آموزشی کارکنان» در زندان‌های البرز کلید خورد

گردآوری اطلاعاتِ طرحِ تحقیقاتی و بررسی نیازهای آموزشی کارکنان زندان‌های سراسر کشور در زندان های استان البرز آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، این طرح به همت دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها و با مدیریت علمی جهاد دانشگاهی استان تهران و اعضای هیات علمی این دانشگاه با بررسی متغیرهای شایستگی پست سازمانی و افزایش دانایی کارمندان بر اساس الگوی نیازسنجی آموزشی نوع شغل، به عنوان یکی از اولویت های پژوهشی سازمانی، کار خود را از زندان های استان البرز آغاز کرد.

این گروه تحقیقاتی به سرپرستی فرزانه قادری کارشناس ارشد پژوهش سازمان، ابتدا از کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه نسوان ندامتگاه فردیس بازدید کردند و ضمن تشکیل جلسه با سید جواد تهامی رئیس ندامتگاه، در جهت شناخت نیازهای آموزشی کارکنان با متصدیان پست از جمله کارکنان یگان حفاظت، امور اداری، مراقبین، مسولین مراقب و روسای اندرزگاه‌ها مصاحبه انجام داده و پیمایش صورت گرفت.

در مرحله دوم، از ندامتگاه کرج بازدید به عمل آمد و در حین مصاحبه تخصصی با علی کشاورزیان مدیر زندان کرج نکاتی قابل تاملی مطرح شد که مورد مداقه قرار گرفت..

در پایان این بازدید گروه پژوهشی با علی چهار محالی مدیر کل زندانهای استان البرز دیدار و نتایج بازدید علمی خود را به وی گزارش دادند و به گفتگو پرداختند.

طرح پژوهشیِ نیازهای آموزشی کارکنان در زندان های استان البرز کلید خوردطرح پژوهشیِ نیازهای آموزشی کارکنان در زندان های استان البرز کلید خوردطرح پژوهشیِ نیازهای آموزشی کارکنان در زندان های استان البرز کلید خوردطرح پژوهشیِ نیازهای آموزشی کارکنان در زندان های استان البرز کلید خورد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha