نشست صمیمی مدیرکل زندان‌های گلستان با سربازان وظیفه یگان حفاظت

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی سرلک در یک نشست صمیمی با سربازان یگان حفاظت زندان‌های استان گلستان به سولات و درخواست های آنان پاسخ داد و از سربازان نمونه تقدیرکرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ مدیرکل زندان‌های استان با سربازان وظیفه با حضور فرماندهان و سربازان زندان‌های استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست سرلک ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک ولادت امیرالمومنین حضرت علی(ع)، سربازان شجاع میهن را مدافع و محافظ انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطراتی از رشادتهای سربازان در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد.

سرلک با بیان اینکه شما سربازان مدیران آینده ساز این مرزو بوم هستید، گفت: به سربازی به عنوان دوران خودسازی و تجربه افزایی نگاه کنید و با تدیّن، توکل، پویایی، کسب علم و برنامه ریزی آینده خودتان را روشن ترسیم کنید.

نشست صمیمی مدیرکل زندان‌های گلستان با سربازان وظیفه یگان حفاظت

وی با تاکید براینکه دوران سربازی نباید فقط به امورات نظامی و انتظامی بگذرد، افزود: با توجه به سیاست های کلی نظام و به تبع آن یگان حفاظت زندان‌های کشور در توانمندسازی سربازان وظیفه، با برنامه ریزی های بعمل آمده کلاس های فنی حرفه ای برای سربازان در زندانهای استان برگزار شده و همچنین اردوهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی نیز جهت ارتقاء روحیه خدمتی آنان درنظر گرفته شده است.

در ادامه این مراسم سربازان وظیفه سوالات و درخواست های خود را مطرح و مدیرکل به آنها پاسخ داد و در پایان نیز از فرماندهان و سربازان نمونه با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود از سوی مدیرکل زندانها تقدیر و تجلیل شد.

نشست صمیمی مدیرکل زندان‌های گلستان با سربازان وظیفه یگان حفاظتنشست صمیمی مدیرکل زندان‌های گلستان با سربازان وظیفه یگان حفاظتنشست صمیمی مدیرکل زندان‌های گلستان با سربازان وظیفه یگان حفاظت

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha