جشن بزرگ کارکنان زندان‌های استان قم به همراه خانواده آنان

با شروع دهه مبارک فجر و همزمانی آن با میلاد امیرالمومنین علی (ع) جشن بزرگ کارکنان زندانهای استان به همراه خانواده آنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، همزمان با دهه مبارک فجر، جشن بزرگ میلاد امیرالمومنین علی (ع) و آغاز دهه مبارک فجر با حضور علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانهای قم در دو شب برگزار شد.

در ابتدای این جشن ها که با همکاری دانشگاه قم و در تالار شیخ مفید این دانشگاه برگزار شد مدیر کل زندانهای قم ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و مقام شامخ امیرالمومنین علی (ع) گفت: زندانبانی شغل سختی است که با مسوولیت پذیری و تعهد بالا انجام می شود و در این بین زندانبانان در اصلاح و تربیت زندانیان و باز اجتماعی نمودن آنان نقش بسیار موثری دارند.

وی همچنین گفت: شما خانواده زندانبانان نیز مشقت های فراوانی را بخاطر سختی شغل همسرتان متحمل می شوند که به نوبه خود از شما تشکر می کنم.

مدیر کل زندانهای قم گفت: توجه به امور رفاهی کارکنان جزء اولویت های ده گانه سازمان زندانهای کشور است و تلاش شده در این راستا اقدامات مطلوبی صورت پذیرد.

عضو شورای قضایی قم ادامه داد: همکاران عزیز به هیچ وجه سختی و مشقت کار را به درون خانه های خود نبرید.

این مراسم که در دو شب متوالی برگزار شد هنرمندان صدا و سیمای مرکز قم نیز به اجرای برنامه پرداختند و به فرزندان کارکنان نیز جوایزی اهداء گردید.

انتهای خبر/

اخبار « سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی » را در کانال پیام رسان « بله» به آدرسhttps://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha