همایش قضات شهرستان‌های استان بوشهر در زندان شهرستان دشتی

به مناسبت دهه مبارک فجر و دراجرای اولویت های ده گانه سازمان زندان ها مبنی برکاهش جمعیت کیفری زندان ها قضات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستانهای دشتی ، کنگان ، جم و عسلویه از زندان دشتی بازدید وبا تمام زندانیان دیدار وگفتگو بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، در این دیدار که بازهوایی رئیس دادگستری شهرستان دشتی و تعدادی از قضات شهرستانهای جنوب استان حضور داشتند حاضرین پس از بازدید از قسمتهای مختلف زندان در دفتر رئیس زندان حضور یافته و در دیداری صمیمی به بررسی مسائل و مشکلات زندانیان پرداختند . در حاشیه این دیدار ابراهیم فقیه رئیس زندان دشتی با تشریح عملکرد این مجموعه و به ویژه واحد مددکاری زندان، در زمینه اعطای امتیازات به زندانیان و کاهش جمعیت کیفری گفت : این زندان تمام همت و سعی خود را به کار گرفته است تا با استفاده از بخشنامه ها و راهکارهای موجود بتواند زندانیان را از زندان آزاد کرده و آنها را به جامعه بازگرداند . وی حضور قضات را در زندان در راستای کاهش جمعیت کیفری بسیار مؤثر دانست و خواستار حضور مداوم قضات در زندان شدند. در ادامه بازهوایی رئیس دادگستری شهرستان دشتی ، رفع مشکلات قضایی زندانیان را یکی از دغدغه های مهم واصلی قضات دانست و گفت: تمام سعی ما بر این است که بتوانیم با همکاری شورای طبقه بندی زندان و مسئولین مربوطه و با توجه به بخشنامه های وارده بتوانم گام مؤثری را در کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی زندان برداریم و امیدواریم که این امر با تلاش همه همکاران ما در دادگاه و دادسرا و زندان محقق گردد. دراین برنامه با درخواست اعزام به مرخصی ۱۲نفر وآزادی ۵نفر موافقت شد.

همایش قضات شهرستانهای دشتی ، کنگان ، جم و عسلویه در زندان شهرستان دشتی

همایش قضات شهرستانهای دشتی ، کنگان ، جم و عسلویه در زندان شهرستان دشتی

همایش قضات شهرستانهای دشتی ، کنگان ، جم و عسلویه در زندان شهرستان دشتی

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha