حضور مقامات قضایی در زندان لاکان رشت

نظر به منویات مقام معظم رهبری و مقام عالی قوه قضاییه مبنی بر تسریع در روند رسیدگی به پرونده های قضایی مددجویان ، تقی زاده معاون پیشگیری از وقوع جرم ،ساعدی معاون دادستان و دیگر قضات اجرای احکام کیفری دادگستری استان گیلان با حضور در زندان لاکان رشت با زندانیان دیدار چهره به چهره داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان،نظر به منویات مقام معظم رهبری و مقام عالی قوه قضاییه مبنی بر تسریع در روند رسیدگی به پرونده های قضایی مددجویان ، تقی زاده معاون پیشگیری از وقوع جرم ،ساعدی معاون دادستان و دیگر قضات اجرای احکام کیفری دادگستری استان گیلان در زندان لاکان رشت به منظور دیدار چهره به چهره با مددجویان حضور یافتند .
ترابی مدیر زندان مرکزی رشت با اشاره به فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مساعدت و حضور مقامات قضایی قدردانی کرد و گفت : از همه ظرفیت های قانونی به برکت این ایام به همت مقامات قضایی به ویژه در تصمیم گیری شورای طبقه بندی زندان مرکزی در جهت اعطای امتیازات زندان و رسیدگی مشکلات قضایی مددجویان استفاده خواهیم کرد .

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha