برگزاری جشن میلاد حضرت علی(ع) در زندان مرکزی قزوین
جشن میلاد حضرت علی علیه السلام در زندان مرکزی قزوین

همزمان با میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر مراسم جشنی با حضور مدیرکل زندانهای استان قزوین، جمعی از مسؤلین و زندانیان در زندان مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، در این مراسم فرهاد بهرامی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر، به شرح ویژگی‌های اخلاقی امیرالمومنین علی علیه السلام پرداخت وگفت: سیمای آفتابگون حضرت علی علیه السلام چنان پر تشعشع است که هر چشمی را توان نگریستن در آن نیست .امیرمؤمنان(ع)تجسم انسان کامل است.

وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) پرورش یافته مکتب پیامبر اکرم (ص) بود؛ گفت: امام اول شیعیان این افتخار را داشت که از همان دوران کودکی در دامان پر از مهر و محبت رسول گرامی اسلام (ص) تربیت شوند و این تربیت آنقدر در وجودشان اثرگذار بود که تا پایان عمر رفتار، گفتار و حق طلبی بیشترین شباهت را به پیامبر(ص) داشت.

بهرامی افزود: یکی از بهترین تعبیرهایی که رسول خدا در مورد حضرت علی (ع) به کار برد این جمله معروف است که علی با حق است و هر جایی که او باشد حق نیز وجود دارد و این دو از هم جدا نمی شوند.

مدیرکل زندانهای استان همچنین بیان داشت: اعتکاف ، فرصتی است که انسان با تمام مشکلات، چند روزی به دور از همه چیز وهمه کس، به درون گرایی روی آورد.

این مقام مسؤل در پایان خطاب به زندانیان معتکف خاطرنشان کرد: اعتکاف در زندان فرصت بزرگی است تا بتوانید خود واقعی تان را از خودساختگی و کاذب تشخیص داده و راه درست را بیابید.

شایان ذکر است اجرای برنامه توسط گروه هنری انتظار، موسیقی، تئاتر و اجرای مسابقه با موضوع امامت و ولایت بین زندانیان و اهداء جوایز از دیگر برنامه های این جشن بزرگ بود.

انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha