توزیع بیش از 510 بسته معیشتی میان خانواده زندانیان نیازمند در دهه فجر

مدیرکل زندان های استان سمنان گفت: در چهل چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با مشارکت خیران، با هدف کمک به معاش خانواده های نیازمند زندانی توزیع بسته های معیشتی را در دستور کار داشته ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سمنان، امید کهربایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند زندانی، گفت: همزمان با شروع دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت حضرت علی (ع) زندانهای استان سمنان با مشارکت خیرین اقدام به توزیع بسته های کمک معیشتی نموده اند.

مدیرکل زندان های استان سمنان با بیان اینکه این بسته ها ویژه خانواده های نیازمند زندانی تدارک دیده شده است، افزود: با همکاری خیرین این بسته ها آماده و در بین این افراد توزیع گردیده است.

کهربایی با اشاره به اینکه بیش از 510 بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند زندانی توزیع شده است، تصریح کرد: این بسته ها به ارزش ریالی هر بسته 7 میلیون ریال تهیه و آماده سازی شده و در روز ولادت حضرت علی (ع) توزیع گردیده است.

وی از توزیع کارت هدیه به بیش از 215 خانواده نیازمند زندانی خبر داد و گفت: با مشارکت خوب خیرین و دستگاه های مختلف به 215 خانواده نیازمند کارت هدیه 10میلیون ریال در این روز و ایام مبارک اهدا شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha