توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند گرمسار

نجم‌الدین رئیس زندان گرمسار با اشاره به اینکه به مناسبت دهه فجر توزیع بسته معیشتی را در دستور کار قرار داده ایم، گفت: با مشارکت خیران در شهرستان گرمسار بیش از 40 بسته مواد غذایی آماده و در بین خانواده های نیازمند زندانی توزیع گردیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، علیرضا نجم الدین رئیس زندان گرمسار ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ویژه برنامه دهه مبارک فجر برای خانواده زندانیان برگزار شده است، عنوان کرد: این برنامه با حضور خانواده های نیازمند زندانیان گرمسار به مناسبت چهل چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده است.

نجم الدین با بیان اینکه در این ویژه برنامه تلاش شد تا بخشی از مشکلات خانواده های زندانیان برسی شود، تصریح کرد: درست است فرد بعد از ارتکاب به جرم به زندان میرود و باید پاسخگوی اشتباه خود باشد اما نباید این باعث شود خانواده او آسیب ببیند اگر حمایت از خانواده ها صورت نگیرد مشکلات جدی در آینده ایجاد خواهد شد.

رئیس زندان گرمسار با اشاره به اینکه به مناسبت دهه فجر توزیع بسته معیشتی را در دستور کار قرار داده ایم، افزود: با مشارکت خیران در شهرستان گرمسار بیش از 40 بسته مواد غذایی آماده و در بین خانواده های نیازمند زندانی توزیع گردیده است.

وی با بیان اینکه با کمک خیرین به خانواده های زندانیان نیازمند کارت هدیه داده شده است، تشریح کرد: به این خانواده ها کارت هدیه 200 هزار تومانی و به فرزندان آنان نیز کارت هدیه 100 هزار تومانی داده شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha