مددکاری شغل نیست بلکه مسیری در امتداد عشق است

به مناسبت میلاد حضرت امیرالمومنین حصرت علی (ع) و روز مددکار، طی مراسمی از مددکاران زندان‌های زنجان و انجمن های حمایت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان ،در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های زنجان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین(ع) و روز مددکار گفت: کار مددکار حمایت است و مددکاران می‌بایست به زندانی و خانواده او نگاه مساعدتی داشته باشند.

بنیادی افزود: مددکاری مسیری در امتداد عشق است که به خودسازی و و خداشناسی منجر می شود؛ چرا که در این مسیر باید به نقطه‌ای برسیم که بدانیم هر اقدامی که برای زندانی و خانواده و انجام می‌دهیم در کنار وظایف قانونی وظیفه انسانی و اخلاقی است و از سوی دیگر خدمت به آسیب پذیر ترین افراد جامعه عنایت خداوند است که توفیق آن شامل حال مددکاران شده است.

مدیر کل زندان های زنجان با بیان اینکه در زمان تصدی مسئولیت به دنبال دستگیری از دیگران باشیم خاطرنشان کرد :خانواده زندانیان بسیار آسیب پذیر و شکننده هستند پس در برخورد با این افراد می بایست مراقب رفتار و کردار خود باشیم .

ضرورت حمایت حداکثری از خانواده زندانیان، رسیدگی به مشکلات زندانیان نیازمند، ارتباط مستمر و موثر مددکاران با زندانیان ،سرکشی مستمر از خانواده زندانیان و حمایت از زندانیان آزاد شده از مهمترین محورهای مورد تاکید مدیر کل زندان ها در این جلسه بود.

در ادامه مراسم مدیران انجمن های حمایت از زندانیان استان و مددکاران حاضر در جلسه مسائل و مشکلات حوزه حمایت از زندانیان و خانواده های آنان را مطرح و راهکارهای مناسب در جهت دستیابی به اهداف سازمانی از سوی اعضای حاضر بررسی شد.

در پایان این مراسم مدیرکل زندان های زنجان با لوح تقدیر و هدایای نقدی از مدیران انجمن ها و کلیه مددکاران زندانها و انجمن‌ها تجلیل بعمل آورد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha