تمام تلاش ما درجهت کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است/ اشتغال‌زایی و توسعه سامانه‌های الکترونیک را اولویت‌های جدی سال جاری قرار داده‌ایم

دکتر غلامعلی محمدی در نشست شورای قضایی استان یزد تاکید کرد: هر زندان که توانسته اشتغال و حرفه‌آموزی را رونق دهد، به موازاتش شاهد کاهش نرخ بازگشت مجدد مددجویان به زندان بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی امروز، دوم مردادماه و در جریان سفر به استان یزد در نشست شورای قضایی این استان حضور یافت.

* ابراز رضایت از وضعیت اشتغال مددجویان زندان‌های یزد

وی در سخنانی در جمع مسئولین قضایی حاضر در این نشست گفت: تعامل دستگاه قضایی و زندان‌های استان یزد، مثال زدنی و بواقع خوب است. با این نوع تعامل است که می‌توان مشکلات را به سادگی حل کرد. ضمن اینکه مردم این استان به نجابت شهره هستند و آمارهای مربوط به جمعیت کیفری استان نیز موید همین نکته است.

رئیس سازمان زندان‌ها با ابراز رضایت از وضعیت اشتغال زندانیان در این استان گفت: اولویت اول ما توسعه کمی و کیفی اشتغال و اولویت دوم توسعه سامانه‌های الکترونیک است. هر زندان که توانسته اشتغال و حرفه‌آموزی را رونق دهد، به موازاتش شاهد کاهش نرخ بازگشت مجدد مددجویان به زندان بوده است.

* استفاده از پابندهای الکترونیک گسترش قابل‌توجه یافته است

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است، یادآور شد: در حوزه اشتغال و همچنین استفاده از پابند الکترونیک اقدامات گسترده‌ای انجام داده‌ایم و با این اقدامات در تلاش برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها هستیم.

در این جلسه همچنین رئیس‌کل دادگستری، اعضای شورای قضایی و مدیرکل زندان‌های استان به بحث و بررسی درارتباط با موضوعات مرتبط پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha