حضور کارکنان زندان‌ها و شورای قضایی خراسان جنوبی در گلزار شهدای بیرجند

رئیس کل دادگستری و مدیر کل زندان‌های خراسان جنوبی به همراه اعضای شورای قضایی امروز و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در قطعه 2 گلزار شهدای بیرجند با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی ،رئیس کل دادگستری استان در مراسم گفت:هدف‌از حضور ما تجدید میثاق با شهدا این است که یادمان نرفته اگر این امنیت،آسایش،رفاهیات،سربلندی و عزت از برکت خون شهدا می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین «موحدی راد» افزود: ما خادمین نظام و مردم عهد می‌بندیم که هرگز سنگرشهدا خالی نماند و با خدمت بی منت این سنگر را پر می کنیم.
وی ادامه داد: اتفاقات که ماه‌های اخیر رخ داد نبود شناخت از طاغوت بود اسرائیل،آمریکا و سلطنت طلب‌ها دسیسه ناامیدی را ترویج دادند و سپس با ایجاد یک جنگ ترکیبی رسانه ای قصد براندازی نظام راداشتند .
وی عنوان کرد: مردم با انقلاب و حجاب مشکلی ندارند چون طرفدار این دو مقوله می باشندو همین بصیرت افزایی آحاد جامعه طراحی جنگ ترکیبی دشمنان را شکست داد.
وی تاکید کرد: امام (ره) دنبال این بودند که صلح، آزادی، استقلال، کرامت، آرامش و تامین دین و دنیای همه را با احکام نورانی اسلام تامین کنند.
گفتنی است: با حضورتمامی اعضای شورای‌قضایی و کارکنان زندان‌های استان گلزار شهدای بیرجندگلباران و عطرافشانی شد.
انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha