تداوم راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال در زندان خمین 

مدیرکل زندان های استان مرکزی درحاشیه نشست اعضای شورای اداری استان که به مناسبت اولین روز از دهه مبارک فجر درشهرستان خمین برگزار شد ضمن تجلیل از خانواده شهدا، جانباران و ایثارگران ، از زندان این شهرستان هم بازدید و بر تداوم راه اندازی کارگاه های اشتغال زندانیان تاکید کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان مرکزی ، علی اسلام خواه با حضور در جمع زندانیان شاغل در مراکز تولیدی زندان خمین اقدامات انجام شده در راستای ایجاد زمینه اشتغال ودرآمدزایی برای زندانیان را موثر ارزیابی و توسعه تعاملات با کارآفرینان بخش خصوصی برای تحقق هدف های مورد نظر را خواستار شد.

وی در ادامه از محل اندرزگاه های زندان خمین بازدید و در گفت و گویی چهره به چهره عرایض زندانیان را استماع و در سخنانی خطاب به آنان خاطرنشان کرد؛ تلاش برای بازگشت سالم وسعادتمندانه به کانون خانواده از طریق مشارکت در برنامه های فرهنگی، اشتغال و حرفه آموزی ضروری و عاملی موثر بر کاهش تکرار وقوع جرم است.

مدیرکل زندان های استان در ادامه حضور در این شهرستان به همراه رئیس زندان خمین و جمعی از مسئولان ستادی اداره کل در منازل خانواده تعدادی از خانواده های زندانیان نیازمند ضمن استماع د رسیدگی به درخواستهای آنان ،بسته های معیشتی نیز اعطاء نمود .

تداوم راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال در زندان خمین 

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha