آغاز جشن‌های دهه مبارک فجر در زندان‌های مازندران

مراسم گرامیداشت لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و آغاز دهه فجر با حضور مدیرکل زندانهای استان در ندامتگاه محکومین مواد مخدر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مازندران، مراسم گرامیداشت لحظه ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و آغاز دهه فجر با حضور مدیرکل، روسای ستادی و زندانهای استان در ندامتگاه محکومین مواد مخدر برگزار شد.

مدیرکل زندانهای استان مازندران گفت: دوازدهم بهمن ۱۳۵۷، پرشکوه ترین استقبال تاریخ و یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران است .

وی افزود، این انقلاب حاصل خون سرخ شهیدان است، مردم بزرگ ایران اسلامی برای وقوع انقلاب و نگهداشت آن بسیار تلاش کردند و وظیفه ماست که برای پاسداشت آن تلاش نماییم.

استادی اظهارکرد، تبیین اصول انقلاب اسلامی و نشان دادن دستاوردهای انقلاب به نسل جوان را از مهمترین اهداف و برنامه های ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر دانست.

گفتنی است، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محیط داخلی و بیرونی اداره کل و ادارات تابعه استان با نصب بنرها و پرده های منقوش به شعارهای انقلابی آذین بندی شد.

همچنین به همین منظور پخش و اجرای سرودهای انقلابی، نواختن آهنگ های خاطره انگیز سالروز پیروزی انقلاب، نصب تصاویری از امام(ره) و مقام معظم رهبری، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران بر سر درب ادارات در دستور کار قرار گرفت.

همه شرکت کنندگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بر تلاش همه جانبه برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تاکید و با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید پیمان کردند/.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha