«روز مددکار» از مددکاران زندان‌های اردبیل تجلیل شد

در آستانه سالروز میلاد باسعادت حضرت‌علی(ع)و گرامیداشت روز مددکار، در نشست هیات اندیشه‌ورز زندان‌های اردبیل از تمامی مددکاران مراکز تامینی این استان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، در نشست اندیشه‌ورزی که با حضور معاونین و مددکاران مجموعه زندان‌های اردبیل برگزار شد، مدیر کل زندان‌های استان، ضمن تبریک زادروز فرخنده حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز مددکار گفت: نقش مددکاران اجتماعی شاغل در زندان، تقویت خودباوری و کمک به بازاجتماعی نمودن مددجویان و جلوگیری از تکرار جرم و حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر زندانیان است.

«روز مددکار» از مددکاران زندان‌های اردبیل تجلیل شد

امجدی، موفقیت مددکاران اجتماعی را در گرو کسب مهارت‌های حرفه‌ای و مستلزم داشتن تجربه و دانش مبتنی بر رویکردهای نوین مددکاری دانست و تصریح کرد: آشنایی کامل با سبب‌شناسی بزه، گستره ارتباطی با مددجو و خانواده او، تعامل با مسوولین زندان و مراجع قضایی و نهایتا پذیرش بی‌قید و شرط گروه‌های هدف با هر جرمی که مرتکب شده‌اند، بستری را فراهم می‌آورد تا زندانی خود را برای بازگشت سالم و عزتمندانه به جامعه و خانواده آماده سازد.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، از حضرت علی(ع) به عنوان بزرگ مددکار عالم یاد کرد و خواستار الگوگیری از سیره و منش آن حضرت در دستگیری از نیازمندان و صیانت از حقوق محرومان شد.

در این نشست صمیمی نقاط قوت و ضعف حوزه مددکاری زندان‌های استان مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت و راهنمایی‌های لازم در خصوص حل و فصل برخی از مشکلات و تسریع در فرآیند خدمت‌رسانی ارائه شد.

«روز مددکار» از مددکاران زندان‌های اردبیل تجلیل شد

در پایان با اهدای لوح تقدیر از تمامی مددکاران اجتماعی شاغل در زندان‌های استان تجلیل بعمل آمد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha