دیدار مدیرکل زندان‌های استان قزوین با مددجویان کانون اصلاح‌وتربیت

در اولین روز از دهه مبارک فجرمدیرکل زندانهای استان قزوین با حضور صبحگاهی درکانون اصلاح وتربیت، ضمن قرائت زیارت عاشورا وصرف صبحانه در کنار مددجویان، با آنها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی در جمع صمیمانه مددجویان ضمن تبریک گرامیداشت سالگرد چهل وچهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین میلاد نور و پربرکت حضرت جواد الأئمه و حضرت علی ابن ابی طالب علیه السلام گفت: قدر فرصتهای دوران نوجوانی را بدانید. هر دقیقه، هر ساعت و هر روز می‌گذرد و هیچ کس نمی‌تواند زمان رفته را بازگرداند. از اینرو حداکثر استفاده را برای تغییر مسیر زندگی خود و درست کردن آینده ای بدور از اشتباه و خطا، بکار گیرید.

دیدار مدیرکل زندانهای استان قزوین با مددجویان کانون اصلاح وتربیت

وی افزود: حضور در این مرکز ودرکنار مربیان، فرصت مناسبی است تا داستان زندگی‌تان را از ابتدا مرور کنید. ببینید چه زمان‌هایی موفق بوده اید وتوانسته اید برای خود، خانواده و جامعه مثمر ثمرباشید و چه زمان‌هایی نقش بازنده را داشته‌اید. لیکن از اشتباهات گذشته درس بگیرید و آن اشتباه را دوباره تکرار نکنید.

مدیرکل زندانهای استان در ادامه اظهار داشت: برخی با مرور زندگی خود و اتفاقاتی که در زندگی‌شان رخ داده است، خود را آنقدر مقصر می‌دانند و سرزنش می‌کنند که دیگر توان وانگیزه ای برای تغییر خود ندارند.همه اشتباه می‌کنند؛ اما اگر اشتباه و خطا ناآگاهانه باشد، قابل اغماض است.

دیدار مدیرکل زندانهای استان قزوین با مددجویان کانون اصلاح وتربیت

بهرامی خاطر نشان کرد: البته نباید اینطورهم تصور کنیم که همه اشتباهات خودمان را با حرف توجیه کنیم؛ که من نمی‌دانستم و اشتباه کردم.برخی آگاهی کافی در زندگی ندارند ولی تلاشی هم برای آگاه شدن نمی‌کنند. ترجیح می‌دهند به خودشان سختی ندهند. همین ناآگاهی تبعات جبران ناپذیری برای آنها به‌همراه دارد.

وی متذکر شد: از اینرو پس از بروز اشتباه وخطا، موظفیم دانش و اطلاعات خود را بالا برده و کاری کنیم که دیگر آن اشتباه تکرار نشود.

مدیرکل زندانهای استان درپایان خاطرنشان کرد: باتوکل برخداوند متعال از تلاش کردن نترسید. تلاش و کوشش و پشتکار می‌تواند زندگی شما را احیا کند. لیکن از افکار منفی دوری کنید و با بهره گیری از توانمندی های خود، به بهترین شکل مسیر زندگی تان را به سمت سعادت و عاقبت بخیری تغییر دهید.
شایان ذکر است درپایان این مراسم به همه مددجویان کانون اصلاح وتربیت بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر کارت هدیه دومیلیون ریالی اهداء شد.

انتهای خبر/

دیدار مدیرکل زندانهای استان قزوین با مددجویان کانون اصلاح وتربیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha