مرخصی ده روزه دهه فجر نصیب زندانیان پاوه شد

به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت امام جواد(ع) ۲۵ زندانی زندان پاوه برای ده روز به مرخصی ویژه رفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کرمانشاه، در دهه فجر ۲۵ مددجوی زندان پاوه استان کرمانشاه به مرخصی رفتند.
رئیس زندان پاوه با اعلام این خبر افزود: به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین میلاد با سعادت حضرت امام جواد(ع) در جلسه ای مشترک با حضور رئیس دادگستری و دادستان دادسرای شهرستان پاوه و قاضی ناظر بر زندان با اعطای 10 روز مرخصی به ۲۵ نفر از زندانیان واجد الشرایط زندان پاوه موافقت کردند.
عزیزی با اشاره به نقش و آثار مثبت و مفید حضور زندانیان در جمع کانون خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی، تعامل و همکاری مسئولان قضایی را در این خصوص مثبت ارزیابی و ضمن تقدیر و تشکر از رئیس دادگستری و دادستان و سایر قضات و اعضای شوراهای حل اختلاف و صلح یاری شهرستان پاوه و بسیج حقوقدانان خاطر نشان ساخت در سایه تعاملات سازنده و ارشادات و همکاری مسئولان قضایی و اجرایی و حمایتی و کمک افراد نیکوکار اقدامات قابل توجهی در راستای اشتغال و حرفه آموزی زندانیان و فراهم نمودن صلح و سازش و اصلاح ذات البین و آزادی افراد معسر و نیازمند با کمک خیرین و نهادهای حمایتی و کاهش جمعیت کیفری داخل زندان بعمل آمده است.
رئیس زندان پاوه همچنین از تلاش و فعالیت‌های مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان در راستای پیگیری وضعیت و مشکلات و تهیه و اعطای بسته های حمایتی و معیشتی و پرداخت مستمری ماهیانه و.. به تعداد بیش از ۷۵ خانواده زندانی نیازمند تحت پوشش را ستود و از زحمات بی دریغ و بدون چشم داشت ایشان و مددکار انجمن در این راستا تقدیر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha