ملاقات عمومی با اعضاء شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری

به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر جلسه ملاقات عمومی اعضاء شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری در محل مسجد خاتم الانبیاء شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های چهارمحال و بختیاری، در شب میلاد امام جواد (ع) و به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به جهت رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی مردم ،رئیس کل دادگستری ، مدیر کل زندان ها و دیگر اعضای شورای قضایی استان با حضور در بین نمازگزاران مسجد خاتم الانبیاء شهرکرد با مردم دیدار و گفتگو نمودند.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب گفت: سرافرازی ایران اسلامی مرهون رشادت شهدا و بصیرت مردم در طی دوران انقلاب ، دفاع مقدس و سالیان بعد است و مسئولین باید تمام تلاش خود را جهت برآورده کردن خواسته های قضایی ، اقتصادی و معیشتی انجام دهند.

احمدرضا بهرامی به تعداد بالای پرونده های ورودی به محاکم قضایی اشاره کرد و افزود: فرهنگ سازی و آشنا کردن مردم با حقوق خود باعث می شود بخشی از ورودی پرونده ها و جمعیت کیفری کاهش یابد.

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha