دستاورد یکساله دستگاه‌های قضایی استان تشریح شد

مدیران دستگاه های قضایی استان در اولین روز از دهه فجر با نماینده ولی فقیه در استان ایلام دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، رییس کل دادگستری عملکرد یکساله دستگاه های قضایی استان را تشریح کرد.

علی محمدی در این دیدار به عملکرد مطلوب زندان های استان نیز اشاره کرد و گفت: کارکنان خدوم سنگر اصلاح و تربیت شایسته تقدیر هستند. وی افزود: برای بیش از 33درصد از زندانیان شغل ایجاد شده است و از ابتدای سال تا پایان دی ماه 539 گواهینامه مهارت در رشته های مختلف برای زندانیان صادر شده است.

رییس کل دادگستری استان ایلام به فرایند مثبت و قابل توجه آزادی زندانیان نیازمند مالی اشاره کرد و اذعان داشت: به مناسبت های مختلف و با کمک ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان و ارفاقات قانونی توسط مراجع قضایی، زندانیان از زندان آزاد می شوند. وی گفت: از ابتدای سال تا کنون 725 مورد بازدید مراجع قضایی از زندان های استان به ثبت رسیده است که نشان از پیگیری و رسیدگی قضات به پرونده های قضایی زندانیان دارد و زندانیان بی واسطه با قاضی پرونده دیدار می کنند.

امام جمعه ایلام نیز ضمن گرامیداشت دهه فجر و تقدیر از تلاش روز افزون دستگاه های قضایی استان، گفت: اهمیت دستاوردها و برکات عظیم نظام مقدس انقلاب اسلامی باید به صورت مطلوب برای مردم در ایام‌الله دهه فجر تشریح شود. وی افزود: امروز انقلاب اسلامی با اقتدار در سراسر جهان در حال نورافشانی است و قدرت خود را در تمامی عرصه ها ارائه می دهد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha