خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند زندانیان گلستانی

به مناسبت آغاز چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی ایران، مدیرکل زندان‌ها و دادستان مرکز استان از خانواده های نیازمند زندانیان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، همزمان با آغار دهه شکوهمند فجر، غلامرضا سرلک مدیرکل زندان‌ها و محمود اسپانلو دادستان مرکز استان از خانواده های نیازمند زندانیان بازدید و پیگیر رفع مشکلات قضایی و معیشتی آنان شدند.

سرلک با تأکید بر حل مشکلات خانواده های نیازمند، گفت: وقتی سرپرست خانوار مرکتب جرمی چه به عمد یا غیرعمد می شود، در زندان تحمل حبس میکند و از شرایط و ثبات نسبی برخوردار است، ولی خانواده زندانی دچار مشکل شده و شرایط سختی را می گذراند.

خدمت رسانی به خانواده های نیازمند زندانیان گلستانی

مدیرکل زندان‌ها بازدید از این خانواده ها را از اولویت های مهم دانست و اظهار داشت: مسئولین و مددکاران زندان‌های استان با همراهی دستگاه قضائی و مراکز خدمت رسان بطور مستمر با حضور در منازل خانواده های نیازمند زندانیان با آنان دیدار کرده و ضمن بررسی و مرتفع ساختن مشکلات معیشتی آنان، با اقداماتی همچون توانمدسازی افراد بیکار در این خانواده ها و ایجاد اشتغال، سطح درآمد آنان را بهبود می یابد.

عضو شورای عالی قضائی گلستان با اعلام برنامه های ویژه خدمت رسانی به خانواده های نیازمند زندانیان در دهه مبارک فجر، افزود: با برنامه ریزی های بعمل آمده با دستگاههای یاری رسان بویژه کمیته امداد امام خمینی(ره) مقرر است به خانواده های نیازمند زندانیانی که دخترانشان عقد کرده ولی توان تهیه جهیزیه را ندارند، پنج قلم کالای اساسی زندگی اهدا گردد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha