اجرای 22 برنامه شاخص در ایام دهه فجر در زندان‌های خراسان جنوبی

مدیر کل زندان‌های استان خراسان جنوبی از برگزاری 22عنوان برنامه شاخص در دهه فجر امسال در زندان های استان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی،مدیر کل زندان‌های استان گفت: دهه مبارک فجر، تجلی‌بخش حماسه‌ها و ایستادگی مردم ایران در مقابل رژیم طاغوت است که در نهایت این ایستادگی منجر به شکست رژیم ستم‌شاهی و استقرار حکومتی با پایه‌های دینی و مردمی شد.

عبدی افزود:همزمان با لحظه ای ورود تاریخی امام خمینی(ره) به مهین اسلامی در تمامی زندان‌های استان مراسم استقبال با نثار گل و اجرای سرود ایران برنامه ریزی شده است.

وی با بیان این که در اولین پنچ شنبه این ایام مبارک مهمانی لاله ها به طور همزمان در مزار شهدای با حضور کارکنان،خانواده معظم شهداو ایثارگران انجام می شود و افزود: مراسم تجلیل ازخانواده شهدا و ایثارگران، تجلیل از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: حضور حداکثری کارکنان در نماز عبادی و سیاسی و برپای میز خدمت در مساجد از دیگر برنامه های دهه فجر 1401 می باشد.

وی با تاکید بر اهمیت تبیین دستاوردهای دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها برای نسل امروز انقلاب، بیان کرد: حضور گروه های جهادی دندان پزشکی و چشم پزشکی را در سطح زندان های استان برای ویزیت و معاینه زندانیان خواهیم داشت.

عبدی عنوان کرد:همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب 44 زندانی جرائم غیر عمدبا همکاری ستاددیه استان به کانون گرم خانواده خود بازمیگردند و همچنین با همکاری انجمن های حمایت اززندانیان و مرکز مراقبت بعد از خروج زندان های استان 440 بسته کمک معیشتی در بین خانواده های نیازمند زندانیان در سطح استان اهداء خواهد شد.

وی اظهار داشت:با همکاری دستگاه قضایی پرونده 44 نفر از محکومین در کمیسیون عفو مطرح خواهد شد و همچنین زمینه آزادی 44 زندانی با نصب پابند الکترونیک فراهم شده است.

مدیر کل زندان های خراسان جنوبی گفت:در این ایام پر برکت و چهل و چهارمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی 44 زندانی با همکاری دستگاه قضایی استان با استفاده از ارفاقات قانونی زمینه آزادی آنها فراهم شده است.

عبدی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی،فرهنگی،هنری،دورهمی خانوادگی کارکنان زندان های استان و طومار نویسی نابودی اسرائیل از دیگر برنامه های این یوم ا... خواهد بود.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha