دیدار مدیرکل زندان‌های استان کردستان با فرماندار سنندج

محمدی مدیرکل زندان‌های استان کردستان به همراه حنیفی سرپرست بنیاد تعاون زندانیان استان و زانیار مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان سنندج در خصوص ارتقاء برنامه های آموزشی و فرهنگی در زندانهای استان، با عسکری، فرماندار سنندج دیدار کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، محمدی مدیرکل زندان‌های استان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و ولادت باسعادت مولی‌الموحدین حضرت علی ( علیه‌السلام ) گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف حمایتی و اشتغال به کار مددجویان زندان‌های استان ارائه نموده و بابیان مسائل و مشکلات پیش رو، باوجود تلاش در راستای بالا بردن خدمات حمایتی و کارآفرینی برای زندانیان و خانواده‌های آنان، بر اهمیت کمک فرمانداری تأکید کرد .

دیدار مدیرکل زندان‌های استان کردستان با فرماندار سنندج

وی در ادامه در خصوص شرایط ویژه مکانی زندان سنندج افزود : انتقال زندان مرکزی سنندج به دلیل قرار داشتن در بافت مسکونی شهر امری ضروری بوده که به جانمایی مکان مناسب با متراژ 15 هزار مترمربع زمین نیاز است. عسکری فرماندار سنندج با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: در بازدید به‌عمل‌آمده از زندان سنندج ،باوجود فرسوده و قدیمی بودن سازه زندان بحث بهداشتی و مراقبت از مددجویان با پیگیری‌های دلسوزانه مدیرکل زندان‌های استان در شرایط مطلوبی قرار دارد. وب افزود: تأمین اعتبارات لازم در سریع‌ترین زمان ممکن برای جابه‌جایی زندان مرکزی سنندج در اولویت کار فرمانداری سنندج قرار دارد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha