مدیرکل زندان‌های فارس از زندان لارستان بازدید کرد

مدیرکل زندان‌های فارس به همراه محسن انصاری معاون سلامت و اصلاح تربیت، نعمتی رئیس حفاظت اطلاعات و مرزبان رئیس اداره بازرسی در زندان لارستان حضور و ضمن بازدید از نقاط مختلف زندان از نزدیک با پرسنل کادر و وظیفه و زندانیان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، اسحاق ابراهیمی با حضور در آسایشگاه پرسنل وظیفه ضمن اظهار خرسندی از اقدامات انجام شده در خصوص بهسازی و زیباسازی محیط خوابگاهی سربازان در فضای صمیمی با آنان به گفتگو پرداخت و در خصوص رعایت اصل تقوا ،ایمان و امانت داری به آنان توصیه های لازم ارائه نمود.
وی همچنین اظهار داشت: پرسنل وظیفه باید قدر خود را دانسته و از فرصت های مناسب جهت تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی استفاده کنند.
مدیرکل زندان های فارس در جمع زندانیان اندرزگاه جوانان زندان نیز ضمن تاکید بر اجرای پررنگ برنامه های فرهنگی و ورزشی، نادمین این اندرزگاه را به شرکت در برنامه های حفظ و قرائت قرآن ترغیب کر.
این مقام ارشد زندان های فارس در ادامه ضمن بازدید از کارگاه اشتغال زندان ، افزایش فضای کارگاهی و تأمین تجهیزات لازم از سوی بنیاد تعاون به منظور اشتغال حداکثری زندانیان را خواستار شد.
مدیرکل زندان های فارس ضمن بازدید از روند اجرای توسعه اندرزگاه زندانیان تحت قرار، توصیه های لازم را ارائه کرد.
در این بازدید معاون سلامت و اصلاح تربیت و مسئولین نظارتی نیز به صورت جداگانه از کلیه اندرزگاه ها بازدید و مشکلات زندانیان را مورد بررسی قرار دادند.
انتهای خبر/
اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha