اعضای شورای امربه معروف اداره‌کل زندان‌های اردبیل معرفی شدند

جلسه معارفه اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل زندان‌های استان اردبیل با حضور حجه‌الاسلام میرعباس‌زاده دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، با صدور ابلاغیه از سوی دبیرخانه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، مدیرکل زندان‌ها به عنوان رییس شورا، معاون سلامت اداره‌کل به عنوان جانشین شورا، کارشناس مسوول فرهنگی به عنوان دبیر شورا و 9 نفر دیگر به عنوان اعضای اصلی معرفی شدند.

در ابتدای این نشست، امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، با تبیین رویکرد اصلاحی و تربیتی در محیط زندان و نقش آن در بازاجتماعی نمودن مددجویان گفت: به عنوان یک مسلمان نمی توانیم در قبال کسانی که در معرض آسیب قرارگرفته‌اند بی تفاوت باشیم.

وی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را همان مراقبت اجتماعی دانست و افزود: فرآیند اصلاح و تربیت در زندان‌ها مظهر تام عمل به فریضه امر به معروف بوده و به حمدالله کارکنان این مجموعه با شناخت ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها در مباحث تربیتی در تحقق این امر پیشقدم و وظیفه‌شناس هستند.

اعضای شورای امربه معروف اداره‌کل زندان‌های اردبیل معرفی شدند

در ادامه حجت‌الاسلام میرعباس‌زاده، دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان این مطلب که امر به معروف اساس تعالی و هدایت در یک جامعه است، زندان‌ها را به مثابه جامعه‌ای کوچک دانست و گفت: به قول مقام معظم رهبری فریضه امر به معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده ای است که باید احیا شود.

اعضای شورای امربه معروف اداره‌کل زندان‌های اردبیل معرفی شدند

اعضای شورای امربه معروف اداره‌کل زندان‌های اردبیل معرفی شدند

وی بی‌تفاوتی را بیماری عصر جدید دانست و تصریح کرد: مبارزه با تفکر التذاذی در ادارات و مراکز دولتی کار اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، خواستار بررسی آسیب‌ها، نقاط قوت و ضعف ادارات در جلسات این شورا و جریان‌سازی مثبت در رسانه‌ها و فضای مجازی شد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha