جشنواره تئاتر زندان‌های اردبیل با معرفی دو اثر برتر به کار خود پایان داد

با حضور هنرمندان برجسته استان، و ارزیابی هیات داوران، نمایش صحنه‌ای «شب آخر»از زندان مرکزی اردبیل و نمایش خیابانی «حلقه های رهایی»از زندان مشگین‌شهر، جواز حضور در بیستمین جشنواره تئاتر زندان‌های کشور را دریافت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، جشنواره تئاتر زندان‌های این استان با هنرمندی مددجویان در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی برگزار و نمایش‌هایی از زندان‌های اردبیل، مشگین شهر و خلخال به روی صحنه رفت.

درآیین اختتامیه این جشنواره، نوریان، معاون‌هنری اداره‌کل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی استان، برای برگزاری دوره‌های هنری در زندان‌های اردبیل با اعزام مربی و اعطای مدرک رسمی قول مساعد داد.

نوریان،معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اردبیل
نوریان، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اردبیل

در ادامه عبدی، معاون سلامت اداره‌کل زندان‌های استان، با اشاره به رسالت تربیتی سازمان زندان‌ها و نقش آن در بازسازی شخصیت مددجویان گفت: توجه به مقوله هنر با محوریت هنردرمانی در مراکز تامینی یکی از بهترین شیوه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌هاست .

وی خواستار توجه بیشتر هنرمندان و پیشکسوتان استان به اشاعه برنامه‌های هنری در زندان‌ها و تقویت گروه‌های هنری و به فعلیت رساندن استعداد مددجویان علاقه‌مند به رشته‌های هنری شد.

جشنواره تئاتر زندان‌های اردبیل با معرفی دو اثر برتر به کار خود پایان داد
عبدی، معاون سلامت اصلاح و تربیت اداره کل

در این جشنواره نمایش‌های«شب آخر» ،«کمپین برای گمشده» و«پمپ» از زندان اردبیل و نمایش خیابانی «حلقه های رهایی»از مشکین‌شهر و «اعترافات» از زندان خلخال به روی صحنه رفت و با نظر داوران جشنواره آثار نمایشی زندان مرکزی و مشگین‌شهر به بیستمین جشنواره تئاتر زندان‌های کشور راه یافت.

جشنواره تئاتر زندان‌های اردبیل با معرفی دو اثر برتر به کار خود پایان داد

در پایان از کارگردانان، بازیگران، داوران و دست اندرکاران برگزاری این جشنواره هنری تجلیل شد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha