مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم مهمان دومین روز اجرای نمایش زندانیان

عموزاده به همراه روسای انجمن هنرهای هنری قم از نمایش خیابانی زندانیان زندان مرکزی قم دیدن کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، دومین روز اجرای نمایش خیابانی زندانیان زندان مرکزی قم برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به همراه معاون فرهنگی هنری آن اداره و روسای انجمن های نمایش ، تجسمی ، نقاشی و خوشنویسی استان، مهمان این اجرا بودند که به همراه زندانیان این نمایش را تماشا کردند.

همچنین رجبی دبیر شورای فرهنگی پیشگیری مواد مخدر استان و حسینی نماینده اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری نیز در این اجرا حضور داشتند.

دراین بازدید که صفایی معاون سلامت اصلاح و تربیت اداره کل ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم را همراهی می کرد، عموزاد ضمن تقدیر از تلاش زندانیان هنرمند زندان مرکزی گفت: با تشکیل کارگروه مشترک و انعقاد تفاهم نامه فی مابین، زمینه همکاری مشترک در بخش های مختلف فرهنگی هنری فراهم است و آماده همکاری با زندانهای قم می باشیم و جهت ارتقاء فعالیت های فرهنگی هنری زندانیان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی به همراه دیگر مهمانان از کتابخانه شهید مطهری زندان مرکزی، نمایشگاه آثارهنری زندانیان و همچنین صدا و سیمای زندان مرکزی بازدید کردند.

گفتنی است نمایش خیابانی "رفیق" تلاش جمعی زندانیان زندان قم است که با موضوع مواد مخدر، منتخب شرکت در جشنواره تئاتر زندانیان استان قم است که در طول دهه فجر در زندانهای قم اجرا می شود.

انتهای خبر/

اخبار « سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی » را در کانال پیام رسان « بله» به آدرسhttps://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha