مسابقات ورزشی کارکنان زندان‌های فارس ویژه دهه فجر باعنوان «جام منتظران» برگزار شد

در این مسابقات که در سه بخش جداگانه برای کارکنان زن، کارکنان مرد و پرسنل وظیفه به میزبانی اداره کل زندان های فارس در سالن تربیت این اداره کل برگزار شد، نفرات شرکت کننده در رشته آمادگی جسمانی و در حوزه بانوان نیز در رشته های آمادگی جسمانی و دارت با هم به رقابت پرداختند و نفرات برتر معرفی و از آنان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های فارس در خصوص این مسابقات گفت: بمنظور اجرای برنامه های سازمانی و همچنین به مناسبت دهه فجر و با برنامه ریزی مدیر کل زندانهای استان شاهد برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی پرسنل بودیم.

محسن انصاری افزود: قطعا خدمت در محیط حساس ، سخت و پر استرس زندان و انجام و رسالت های خطیر مترتب بر شغل زندانبانی نیازمند روحیه و کارایی بسیار بالاییست تا بتوانند اهداف مهم تامینی و تربیتی را بخوبی به انجام رساند. لذا توجه به ورزش و تسری فرهنگ آن از اولویت های مدیریتی در زندانهای استان می باشد و بنابر این برگزاری این دوره از مسابقات نقش بسیار بسزایی در ارتقاء روحیه نشاط و شادابی ، بهره‌وری و کارایی آن خواهد داشت

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندانهای فارس نیز در حاشیه مسابقات گفت: ارتقاء برنامه های تربیت بدنی، ورزش و سلامت افزایی از جمله اولویت‌های مهم این اداره است و در سال آینده با برنامه های بسیار متنوع تری به آن وارد خواهیم شد

علی اکبر منصوری افزود: از روسای زندان های تابعه استان خواهانیم فضاهای ورزشی زندانها را برای استفاده کارکنان تقویت نمایند و در صورت عدم وجود این فضاها در موسسه کیفری مربوطه ، در قالب تفاهم نامه همکاری و قرارداد با سایر دستگاه ها و ارگان ها بویژه ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها؛ موجبات حضور و فعالیت کارکنان در امور ورزشی را بیش از پیش فراهم سازند.

سرهنگ طهماسبی فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندانهای فارس نیز با اعلام اینکه ارتقای سلامت جسمانی و فعالیت های ورزشی برای کارکنان بویژه کارکنان کادر و وظیفه جمعی یگان های حفاظت در دستور کار قرار دارد، از برگزاری مسابقات قویترین مردان سنگر اصلاح و تربیت به میزبانی زندان مرودشت در دهه فجر خبر داد.

خیراندیش مسئول تربیت بدنی اداره کل زندانهای فارس نیز در حاشیه مسابقات گفت: در این مسابقات که در سه بخش بانوان، کارکنان مرد و سربازان وظیفه بصورت جداگانه برگزار شد بیش از ۱٠٠ نفر از همکاران به میزبانی اداره کل زندانهای استان شرکت نمودند.

گفتنی است در بخش بانوان و در رشته آمادگی جسمانی خانم ها؛ مریم اخلاقی از اداره کل- حکیمه هوشیار و لیلا لطفی نسب از زندان مرکزی، همچنین در رشته دارت نیز اعظم رضویان از زندان داراب-خدیجه کریم پور از اداره کل و صفیه رضایی از زندان جهرم عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته آمادگی جسمانی کارکنان مرد نیز به ترتیب آقایان: مجتبی رحیم خانی، نادر حسن زاده و غلامرضا کاویان فر از زندان های جهرم و کانون اصلاح و تربیت شیراز عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

و در نهایت در مسابقات آمادگی جسمانی ویژه سربازان وظیفه زندان‌های استان فارس نیز آقایان مجتبی مسرور از زندان داراب، مرتضی امرالهی از زندان استهبان و حمید رضا کاظمی از زندان فیروز آباد عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

اختتامیه هر بخش از مسابقات با حضور مسئولین اداره کل زندان های استان و با تقدیر از نفرات برتر به صورت تقدیم لوح مقام و جوایز همراه بود.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha