تخفیفات قانونی برای زندانیان  نظامی استان گلستان در آستانه دهه فجر

سرلک مدیرکل زندان‌های گلستان از اعطای تخفیفات قانونی در بازدید رئیس و دادستان سازمان قضائی نیروهای مسلح استان از بند نظامی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، غلامرضا سرلک ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران، گفت: در آستانه این مناسبت خجسته و بزرگ، با دعوت اداره کل زندان‌های استان از رئیس و دادستان سازمان قضائی نیروهای مسلح گلستان از بند نظامی بازدید شد.

غلامرضا سرلک افزود: در این بازدید محکومان نظامی بصورت چهره به چهره با مسئولین قضائی دیدار و مشکلات و درخواست های قضائی خودشان را مطرح کردند که با بررسی وضعیت قضائی آنان، زندانیان واجد شرایط از تخفیفات قانونی و مرخصی از سوی مقامات قضائی بهره مند شدند.

تخفیفات قانونی برای زندانیان  نظامی استان در آستانه دهه فجر

گفتنی است، بطور همزمان از کانون اصلاح و تربیت نیز با حضور دادستان مرکز استان ، رئیس دادگستری و فرماندار شهرستان گرگان بازدید و وضعیت قضائی، رفاهی و اشتغال مددجویان نوجوان این مرکز بررسی شد.

تخفیفات قانونی برای زندانیان  نظامی استان در آستانه دهه فجرتخفیفات قانونی برای زندانیان  نظامی استان در آستانه دهه فجر

خاطرنشان است مددجویان نوجوان در کانون اصلاح و تربیت گلستان پس از گذراندن دوره های رایگان حرفه آموزی در رشته های مورد علاقه بصورت داوطلبانه، مشغول به کار شده و حقوق دریافت می کنند تا با توانمند شدن بازگشت سعادتمندانه ای به جامعه داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha