12 نفر از زندانیان ندامتگاه ورامین آزاد شدند

در ادامه سلسله بازدیدهای مدیرکل نظارت بر زندان‌ها که به منظور بررسی وضعیت رفاهی و حقوق شهروندی مددجویان صورت می گیرد، 12 نفر از زندانیان ندامتگاه ورامین با ارفاقات قانونی آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، رسول جلالی دادیار دادسرای دیوان عالی و مدیرکل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل کشور در ادامه سلسله بازدیدها از زندان های استان تهران، با همراهی حجت الاسلام والمسلمین فیروزجایی معاون دادستان تهران در امور زندان ها، برزگر معاون قضائی اداره کل زندان های استان تهران، شمس دادستان ورامین، رحیمی دادستان شهرری، شیخ ارانی دادستان پردیس از ندامتگاه ورامین بازدید کردند.

مدیر ندامتگاه ورامین اظهار داشت: در ادامه این سلسله بازدیدها که به منظور بررسی وضعیت رفاهی و حقوق شهروندی مددجویان صورت می گیرد، در کنار تسریع در روند بررسی پرونده‌های قضایی زندانیان و دیدار حضوری با آنان، هیأت قضایی از قسمت های مختلف ندامتگاه و اندرزگاه ها نیز بازدید به‌عمل آوردند.

غلامعباس شلالوند خاطرنشان کرد: حضور مقامات قضائی در ندامتگاه می‌تواند به بررسی سریع‌تر پرونده زندانیان کمک فراوانی نماید و پرونده آنان در زمان کوتاه‌تر رسیدگی شود. همچنین قضات همکاری و تعامل خوبی با ندامتگاه دارند و با حضور هفتگی و پیگیری روند پرونده قضایی آنان اقدامات مثمرثمر در بهره‌مند شدن مددجویان از ارفاقات قضایی صورت می گیرد.

وی افزود: جلسات تعامل و همکاری خوبی با مقامات قضایی ندامتگاه انجام گرفته، طی این بازدید و با بررسی پرونده‌های زندانیان تعداد ۱۲ نفر با ارفاقات قانونی آزاد شدند.

بنا به این خبر، درخواستهای قضایی زندانیان دیگر این مرکز نیز به حوزه‌های مربوطه ارسال شد که نتایج آن به زودی اعلام می‌گردد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha