برگزاری جلسات آموزشی مهارت‌های ارتباطی ویژه خانواده زندانیان شهرستان لنجان

دوره های آموزشی مهارتهای ارتباطی ویژه خانواده زندانیان شهرستان لنجان با حضور مربیان مجرب شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، با هدف توانمند سازی و ارتقاء سطح آگاهی خانواده زندانیان، با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و انجمن حمایت از زندانیان، دوره آموزشی مهارتهای ارتباطی با حضور ۳۰ نفر از خانواده زندانیان در محل سالن اجتماعات کمیته امدادامام خمینی این شهرستان برگزارشد.

این جلسات آموزشی که سه شنبه های هر هفته برگزار می گردد، مهارتهای ارتباطی ، مهارت های اساسی زندگی ، مبارزه با اعتیاد و ...، با حضور مربیان، کارشناسان و روانشناسان مجرب شبکه بهداشت این شهرستان به خانواده ها ارائه می گردد.

عبدالرسول سلیمیان ، رئیس زندان شهر ستان لنجان ، با ببان اینکه با زندانی شدن سرپرست خانواده ،خطرات بسیاری خانواده زندانیان را تهدید می کند، ضرورت دارد تا با ارائه برنامه های فرهنگی و اجتماعی و برگزاری جلسات آموزشی و مشاوره ای بصورت رایگان ، بتوانیم تا حدودی سطح آگاهی های فرهنگی و اجتماعی و دانش خانواده های مددجویان را در برخورد با مشکلات و سایر معضلاتی که خانواده ها در غیاب سرپرست خانواده ، با آن مواجه می شوند را ارتقاء دهیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha