بازدید مسئولان ستادی اداره کل زندان های استان  همدان از زندان نهاوند

معاون سلامت، اصلاح و تربیت به همراه جمعی از مسئولان ستادی اداره کل زندان های استان از بخش های مختلف زندان نهاوند بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان ،در این بازدید صادقی طلب معاون سلامت، اصلاح و تربیت به همراه پورسینا رئیس اداره فرهنگی، ملکی مسئول اشتغال و حرفه آموزی و عزیزی رئیس اداره امور اجتماعی و مراقبت بعد از خروج در بازدیدی که بیش از سه ساعت به طول انجامید از قسمت های مختلف بازدید و علاوه بر دیدار با زندانیان، مدت زمانی را به شنیدن صحبت های پرسنل و سربازان وظیفه نیز اختصاص دادند.

در بخش ابتدایی این سرکشی، تیم بازدید کننده با همراهی رئیس و مدیر داخلی زندان به بازدید از بند ها و دیدار چهره به چهره با مددجویان پرداختند و به مشکلات، سوالات و درخواست های آنان در حوزه های مختلف پاسخ دادند.

کارگاه های اشتغال  و ملاقات با زندانیان مشغول به کار در این کارگاه ها نیز بخش دیگری از این بازدید بود که همه اعضای بازدید کننده به بررسی جامع موانع موجود بر سر راه اشتغال حداکثری پرداختند تا راهکارهای مناسبی در راستای تحقق این امر ارائه نمایند.

همچنین لازم به ذکر است در ادامه این بازدید هر یک از اعضاء بازدیدکننده به صورت تخصصی به بررسی دقیق حوزه های خود در واحدهای  فرهنگی، اداره مراقبت از بعد از خروج  و اشتغال و حرفه آموزی پرداختند و با همراهی کارشناسان این زندان  به سرکشی و بررسی حوزه های کاری خود پرداختند.

صادقی طلب معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان در جلسه جمع بندی در اتاق  رئیس زندان نهاوند  رهنمود های لازم را  در خصوص بهبود و ارتقاء فعالیت های واحدهای مختلف ارائه و ضمن ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته در زندان نهاوند در حوزه های مختلف  از رئیس و کارکنان زندان نهاوند بابت تلاشهای صورت گرفته  قدردانی کرد و بر مسئله اشتغال زندانیان بعنوان اولویت اول سازمان و یک عامل موثر در کاهش میزان ارتکاب جرم تاکید کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha