لزوم بهره‌گیری مددجویان از برکات معنوی ماه رجب در جهت بالا بردن عبودیت و بندگی

به منظور بازدید از زندان دشتی و دیدار با مسئولین ، کارکنان و مددجویان این زندان حسینی مدیرکل زندانهای استان بوشهر و هیئت همراه وارد زندان دشتی شدند و در بدو ورود مورد استقبال فقیه رئیس زندان و سایر مسئولین قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر،در ابتدای این دیدار مدیرکل زندانهای استان و هیئت همراه از بخشهای مختلف زندان بازدید نموده و سپس وارد بند زندانیان شدند و در جوی دوستانه و صمیمی با مددجویان جرائم مختلف دیدار و گفتگو و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را بررسی کرد.

در حاشیه این دیدار ابراهیم فقیه رئیس زندان دشتی با ارائه گزارشی از آمار موجود زندان ، میزان اعزام به مرخصی ها و امکانات موجود و همچنین کمبودهای موجود را تشریح کردند و خواستار رفع موانع و مشکلات موجود شدند. در ادامه این بازدید حسینی مدیرکل زندانهای استان بوشهر با تبریک فرارسیدن ماه رجب ، ماه رحمت و مغفرت الهی بر لزوم بهره گیری مددجویان از فیوضات و برکات معنوی این ماه در بالابردن عبودیت ، بندگی و اصلاح شخصیت خود تأکید کرد و گفت: ماه رجب ماه غفران و بخشش پروردگار نسبت به بندگان خود می باشد و ماهی است که در آن خداوند بزرگ دنبال بهانه ای است که بندگان گنهکار خود را مورد رحمت و مغفرت قرار دهد و شما مددجویان عزیز باید قدر لحضات و ساعتهای این ماه عزیز را بدانید و با روزه گرفتن ، نماز خواندن ، بهره گیری از ادعیه و زیارات و شب زنده داریها موجبات تقرب به خداوند ، آمرزش گناهان و رفع مشکلات و گرفتاریها خود و سایر مسلمانان را فراهم گردانید. شایان ذکر است که در این دیدار مددجویان مشکلات و نواقص موجود را مطرح نمودند و مدیرکل زندانهای استان در جهت رفع این مشکلات دستورات لازم را صادر نمودند. شایان ذکر است که در این بازدید تعدادی از کارشناسان سازمان برنامه و بودجه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر و رئیس اداره عمومی و کارشناس دفتر فنی و مهندسی اداره کل زندانهای استان بوشهر ایشان را همراهی نمودند.

لزوم بهره گیری مددجویان از فیوضات و برکات معنوی ماه رجب در جهت بالا بردن عبودیت و بندگی

لزوم بهره گیری مددجویان از فیوضات و برکات معنوی ماه رجب در جهت بالا بردن عبودیت و بندگی

لزوم بهره گیری مددجویان از فیوضات و برکات معنوی ماه رجب در جهت بالا بردن عبودیت و بندگی

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha