خیرین خلخال ۱۱ زندانی را آزاد کردند

با کمک و مساعدت‌های مالی خیرین نیکوکار و نیک‌اندیش شهرستان خلخال، از ابتدای سال جاری ۱۱تن از زندانیان جرایم غیر عمد و مالی این زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، ابراهیم صفایی، رییس زندان خلخال با اعلام این خبر گفت: با کمک مالی ۷۷۰میلیون ریالی خیرین خلخال، امسال زمینه آزادی۱۱زندانی از ندامتگاه این شهرستان فراهم شده است.

وی در ادامه افزود: ۶نفر از زندانیان زندان خلخال در۱۰ماهه سال جاری از زندان آزاد شده بودند و در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و ایام مبارک دهه فجر نیز ۵زندانی دیگر با کمک مالی ۲۰۰میلیون ریالی خیرین آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

رئیس زندان خلخال اظهار کرد: خیرینی که در آزادی این مددجویان مشارکت داشتند، کمک‌های مالی خود را از طریق انجمن حمایت از خانواده زندانیان و با پیگیری و تلاش همکاران مددکاری و فرهنگی زندان به این امر خداپسندانه اختصاص داده‌اند.همچنین علاوه بر این، در هفته جاری یک نفر از زندانیان در قالب طرح «سومین دوره مکتب حاج قاسم سلیمانی» با حمایت خیرین این شهرستان آزاد شد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha