800 نفر از زندانیان قزلحصار موفق به گذراندن دوره‌های استادشاگردی شدند

از ابتدای سال‌جاری با برگزاری 6 آزمون سراسری فنی‌حرفه ای،800 نفر از زندانیان ندامتگاه‌قزلحصار موفق به گذراندن دوره‌های استادشاگردی شده‌اند.

.به گزارش پایگاه‌ اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان تهران، با همکاری اداره فنی‌حرفه ای استان البرز 800نفر از زندانیان ندامتگاه‌ قزلحصار با اخذ مجوز از اداره فنی‌حرفه ای استان البرز در 15رشته، موفق به کسب گواهی‌نامه مهارتی استادشاگردی شده‌اند

مدیر ندامتگاه‌ قزلحصار ضمن اعلام این خبر افزود: با همکاری سازمان فنی‌حرفه‌ای در حال حاضر 300 گواهی‌نامه مهارت‌آموزی استادشاگردی صادر شده و تا پایان سالجاری تمامی گواهی‌نامه صادر و زندانیان می‌گردد.

اشکان‌ کمالی گفت: خیاطی، سراجی، پیراهن دوزی، مونتاژ لامپ، پریز و سه‌راهی‌های صنعتی، تزریق پلاستیک، تابلوسازی برق صنعتی، فلزکاری، فرفورژه، تریکودوزی، رنگ‌آمیزی قطعات چوبی و فلزی، تکه‌دوزی چرم و پارچه، کفاشی، تراشکاری، نجاری، کیف‌دوزی از دوره‌های برگزار شده در سال‌جاری بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: خوداشتغالی از مهمترین مزایای کسب گواهی‌نامه‌ دوره‌های فنی‌حرفه‌ای در ندامتگاه قزلحصار است که زندانیان علاقمند می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

بنابر این خبر، با همکاری اداره فنی‌حرفه ای استان البرز از ابتدای سال‌جاری تاکنون 800 نفر در 15دوره استاد شاگردی شرکت کرده، گواهینامه‌های صادر شده معتبر و بدون درج نام زندان است.

همچنین ندامتگاه قزلحصار، جزء مراکز تابعه اداره کل زندان‌های استان تهران است که در حوزه جغرافیایی استان البرز قرار دارد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha